ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

«Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις
από τη φύση στην αυλή του σχολείου. Φάση ΙΙ»

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: 1) Γεώργιος Αρβανιτίδης, Γεωπόνος, συντονιστής 2) Άννα Μιχαηλίδου, Πληροφορικός.

Γενικά:

Μέχρι σήμερα στην πλειοψηφία των σχολικών δομών δε δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις ώστε ο μαθητής να βρίσκεται σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον.

Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και προετοιμασίας του συμμετοχικού αυριανού πολίτη θεωρήθηκε σκόπιμο να εναρμονίσουμε τη σχέση των μαθητών μας με την εθελοντική προσέγγιση για τη φροντίδα του φυσικού περιβάλλοντος.

Σκοπός - Στόχοι:

Η ουσιαστική παρέμβαση για βελτίωση στο ανθρωπογενές περιβάλλον.

Η καλλιέργεια της ικανότητας να συμμετέχουν οι μαθητές σε ομάδα και η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης μέσα από τη βιωματική προσέγγιση.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, πατήστε εδώ.

Φωτογραφίες από την εργασία στον κήπο:

 

 

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

«Επίδραση του Φυσικού Περιβάλλοντος

στην καθημερινή ζωή και

στη διαμόρφωση παράδοσης στη διατροφή»  

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: 1) Περσεφόνη Λιάπη, Θεολόγος, συντονίστρια 2) Αργυρώ Τούπαλα, Γερμανικής Φιλολογίας.

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

«Επίδραση του Πολιτιστικού Περιβάλλοντος

στην καθημερινή ζωή και

στη διαμόρφωση παράδοσης στη διατροφή»

Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: 1) Χρυσάνθη Χάιδα, Μαθηματικός, συντονίστρια 2) Μαρία Δαϊκίδου, Φιλόλογος.

Τα δύο (2) παραπάνω Περιβαλλοντικά Προγράμματα, παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια του σχολείου με την πραγματοποίηση Θεατρικής Παράστασης, με θέμα: «Επίδραση του Φυσικού και Πολιτιστικού Περιβάλλοντος στη διαμόρφωση παράδοσης στη διατροφή», διάρκειας 1 ώρας, στις  07 Μαΐου 2010. Την επιμέλεια της θεατρικής παράστασης (σενάριο, σκηνοθεσία) είχε η θεολόγος, κ. Περσεφόνη Λιάπη.

Φωτογραφίες από την παράσταση:

 

Δείτε ένα απόσπασμα από την παράσταση:

Στα πλαίσια των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: 1) «Οι μαθητές μεταφέρουν παραστάσεις από τη φύση στην αυλή του σχολείου (Φάση ΙΙ)», 2) «Επίδραση του Φυσικού περιβάλλοντος στην καθημερινή ζωή και στη διαμόρφωση παράδοσης στη διατροφή» και  3) «Επίδραση του πολιτιστικού περιβάλλοντος στην καθημερινή ζωή και στη διαμόρφωση παράδοσης στη διατροφή», πραγματοποιήθηκε τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή με προορισμό την Πάργα - Κέρκυρα από τις 24 - 27 Απριλίου 2010.

Η επίσκεψη περιλάμβανε:

? Επίσκεψη στην πόλη της Πάργας και περιήγηση.

? Περιήγηση στην πόλη της Κέρκυρας.

? Επίσκεψη στο Αχίλλειο, ξενάγηση και παρατήρηση του περιβάλλοντα χώρου με έμφαση στον τύπο της κηποτεχνίας. Φωτογραφήσεις. Παρατήρηση της ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής του μνημείου και της εναρμόνισής του με τη φύση.

? Επίσκεψη στο Ασιατικό Μουσείο, στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα και στην πλατεία Σπιανάδα.

? Επίσκεψη στο μοναστήρι της Παναγίας της Παλαιοκαστρίτσας. Ξενάγηση και παρατήρηση του περιβάλλοντα χώρου.

? Επίσκεψη στο μουσείο Θαλάσσης.

? Επίσκεψη στο Ποντικονήσι. Περιήγηση, φωτογραφήσεις, παρατήρηση του περιβάλλοντα χώρου.

? Επίσκεψη σε εγκαταστάσεις παρασκευής προϊόντων κουμ κουάτ.

? Επίσκεψη στη Δωδώνη και στο αρχαίο θέατρο.

 

Φωτογραφίες:

Από την επίσκεψη στο Αχίλλειο.