ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας

«Ευαισθητοποίηση μαθητών ηλικίας 14-15 ετών,
σχετικά με τα προβλήματα των Ατόμων με Αναπηρία
μέσα από τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες αθλημάτων, τα οποία εντάσσονται στο πρόγραμμα
των παραολυμπιακών αγώνων»

  Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: 1) Δημήτριος Καραμπουρνιώτης, Φυσικής Αγωγής, συντονιστής 2) Αλεξάνδρα Νικολαΐδου, Φυσικός.

Στόχοι του προγράμματος:

?  ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ  ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ

Γνώση των Διαφορετικών Αθλημάτων και των Προσαρμογών τους.

Γνώση γύρω από την Αθλητική Ταξινόμηση και την Αναπηρία.

Εμπειρία από την Συνάντηση με έναν Αθλητή Υψηλού Επιπέδου.

? ΣΕΒΑΣΜΟΣ & ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Γνώση των Ατομικών Διαφορών.

Γνώση για τα Άτομα με Αναπηρία.

Βιώματα με την Εμπειρία της Διαφορετικότητας.

? ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

Αποδοχή ότι τα ΑμεΑ έχουν τα ίδια Δικαιώματα για την Συμμετοχή στον Αθλητισμό.

Βιώματα γύρω από την Προσβασιμότητα και την έλλειψής της.

? ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Βιώματα με την Εμπειρία της Αποτυχίας και της Επιτυχίας (και παρόμοιων συναισθημάτων).

Απόκτηση Γνώσεων για τη χρήση Κατάλληλων Μεθόδων Παρακίνησης των Αθλητών με Αναπηρία.

 

Δραστηριότητες:

 

Φωτογραφίες από της δραστηριότητες στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Δείτε την παρουσίαση του προγράμματος, φωτογραφίες, καθώς και ένα video με επίδειξη πετοσφαίρισης.

 

Πολιτιστικό Πρόγραμμα

«Το ταξίδι του Οδυσσέα. Από το μύθο στην Ιστορία»

Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικοί: 1)  Ευαγγελή Βλάχου, Φιλόλογος, συντονίστρια 2) Κωνσταντινιά Νιόπλια, Φιλόλογος.

Στόχοι του προγράμματος:

? Καλλιέργεια της κριτικής και δημιουργικής ικανότητας των μαθητών.

? Ενίσχυση της επικοινωνίας και της συνεργασίας τους.

? Έκφραση μέσα από τη δραματοποίηση και την τέχνη.

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος:

(διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση)

 

1ος ΜΗΝΑΣ

Συγκέντρωση μαθητών, συζήτηση για την αναζήτηση του υλικού.

Χωρισμός σε ομάδες.

2ος ΜΗΝΑΣ

Επεξεργασία αποσπασμάτων της Οδύσσειας, δραματοποίηση, διασκευές αποσπασμάτων με πρωτοβουλία των μαθητών.

3ος ΜΗΝΑΣ

Αναζήτηση των χαρακτηριστικών του σύγχρονου Οδυσσέα.

Ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο.

Καταγραφή πληροφοριών, εμπειριών.

4ος ΜΗΝΑΣ

Συγκέντρωση υλικού, εκτίμηση.

Διαδικασία διαμόρφωσης εντύπου.

5ος ΜΗΝΑΣ

Παρουσίαση, αξιολόγηση.

 

Προϊόν του προγράμματος είναι το έντυπο που αφορά την ιστορία του Οδυσσέα και τις σύγχρονες εκδοχές της.